O izboru Naj računovodski servis
Zbornica računovodskih servisov (ZRS) organizira med svojimi člani izbor Naj računovodski servis.
Cilj izbora
- ozaveščati poslovno javnost, da je računovodski servis pomemben partner podjetja,
- seznanjati uporabnike, kaj je pomembno za kakovostno opravljanje računovodskih storitev,
- povečati pomen in ugled dejavnosti računovodskih servisov,
- skrb za prepoznavnost kakovostnih računovodskih servisov.
Namen izbora
je promocija dejavnosti računovodskih servisov.
Kdo lahko sodeluje?
- Na izbor se računovodski servisi, člani ZRS, prijavijo s prijavnimi obrazci po posameznih kategorijah.
- Območne zbornice ali samostojne regijske zbornice v okviru GZS lahko z obrazcem Nominacija za sodelovanje v izboru Naj računovodski servis predlagajo računovodski servis za sodelovanje v izboru. Strokovna služba ZRS po prejemu predlogov pozove nominirane računovodske servise k izpolnitvi prijavnice in prijavi na izbor.
Kategorije izbora so opredeljene glede na število zaposlenih v računovodstvu na dan prijave:
- Kategorija MALI: do vključno 4 zaposleni
- Kategorija SREDNJI: 5 do 9 zaposlenih
- Kategorija VELIKI: 10 in več zaposlenih
Finalisti izbora
Izberejo se trije finalisti za vsako kategorijo.
Kako se prijavite?
Računovodski servis se lahko prijavi s prijavnico, dostopno na naslovu http://najrs.gzs.si.
Kako poteka izbor?
- Član strokovne komisije (revizor) vse prijavitelje obišče na njihovem sedežu in se z njimi pogovori o načinu njihovega dela ter o tem poroča ostalim članom strokovne komisije. O času obiska so predhodno obveščeni.
- Vse prijavne obrazce pregleda neodvisna strokovna komisija, ki na podlagi podatkov in informacij iz prijavnega obrazca in poročila revizorja med vsemi prijavljenimi kandidati izbere 9 finalistov (največ 3 finaliste za posamezno kategorijo) in jih o tem obvesti po elektronski pošti.
- Član strokovne komisije (svetovalec za kadrovsko področje) finaliste iz kategorije SREDNJI in VELIKI obišče na njihovem sedežu; namen njegovega obiska je razgovor z zaposlenimi in priprava poročila o organizacijski klimi podjetja. O času obiska so finalisti predhodno obveščeni.
- Strokovna komisija do opravi poglobljen razgovor z direktorji finalistov.
- Na podlagi predstavitev finalistov na razgovorih ter na podlagi poročil, informacij in zbranih podatkov strokovna komisija izbere Naj računovodski servis v vseh treh kategorijah.
Merila strokovne komisije
Izbor finalistov
Strokovna komisija ocenjuje na podlagi naslednjih podatkov, informacij in meril:
- Predstavitev in podatki iz prijavnih obrazcev.
- Poročilo revizorja z obiska na sedežu prijavitelja.
- Kazalniki poslovanja prijavitelja
Izbor Naj računovodskega servisa v posamezni kategoriji
Strokovna komisija ocenjuje na podlagi naslednjih podatkov, informacij in meril:
1. Ocena strokovne komisije iz prijavnega obrazca in razgovora s finalistom
- strokovnost
- raznolikost strank
- finančni kazalniki
- ravnanje s človeškimi viri
- skrb za stranke
- splošni vtis o družbi
- napredek v zadnjem letu
- informacijska tehnologija
- družbena odgovornost
- povezovanje na tujih trgih
2. Poročilo svetovalca za kadrovsko področje o organizacijski klimi z obiska na sedežu finalista (samo kategorija srednji in veliki).
3. Razgovor strokovne komisije s finalistom
Komisija oceni finalista po posameznih merilih, ki imajo znotraj skupne ocene različno težo (ponder). Ponderji se nekoliko razlikujejo znotraj posameznih kategorij.
Promocija izbora
Zgodovina izbora
- 2008 - prva organizacija izbora
- 2010 - dopolnitev metodologije - dodan obisk revizorja na sedežu finalistov
- 2010 - uvedba treh kategorij velikosti (mali, srednji, veliki)
- 2010 - dopolnitev metodologije ocenjevanja s ponderji
- 2013 - uvedba povratne informacije prijavljenim računovodskim servisom
- 2014 - možnost nominacije računovodskega servisa s strani območne zbornice ali samostojne regijske zbornice v okviru GZS